Coldplay

Igår läste jag i tidningen att Coldplay ska komma och spela i Sverige igen och att biljetterna skulle släppas imorgon (alltså idag 11 december). På bråkdelen av en sekund bestäde jag mig att jag bara måste ha en biljett. Vad som än krävs är jag villig att göra. Senare fick jag mer information, biljetterna skulle släppas klockan 9.00. Jag gick upp halv nio och började räkna ned tiden. Strax innan nio så gick jag in på ticnet och då visade det sig att jag inte var den enda som tänkt boka biljett i tid. Jag fick sitta i kö i över en halvtimma och när det väl blev min "tur" gick allt av bara farten. Det visade sig att man behövde betala direkt via internet. Jag var helt enkelt tvungen att väcka mamma, vilket inte brukar vara helt lyckat. Samtidigt så fanns det en liten klocka som räknade ner hur lång tid man hade på sig tills ens biljett skulle förvinna. Jag blev helt svettig för mamma bara somnade om och hon fattade inte vad det var frågan om.

Men tillslut blev biljetten bokad och jag kunde andas ut. 22 Augusti ska de spela. Ååååh nu har jag verkligen något att de fram emot!


Kommentarer
Postat av: Filippa

Haha låter som när jag skulle köpa biljetter till Chris Brown :P

2008-12-11 @ 13:16:59
URL: http://filippah.devote.se
Postat av: Filippa

yup, ska vi sy tilsammans lite på lovet kanske? :D och typ ha spa? :D

2008-12-13 @ 15:38:59
URL: http://filippah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0