Twilight Twilight Twilight Twilight Twilight

Idag har jag:

Vaknat
Puggat
Åkt till Sarah och levererat en salami
Pluggat
Åkt till Mikaela och Pluggat
Stickat


Men igår däremot då var jag och såg Twilight. Asså gooooooooooood säger jag bara. Vilken film! Jag har fortfarande kvar känslan i mig ifrån den. Förutom att han är så galet snygg så var det en jätte fin kärleksfilm. Just det här att huvudkaraktärerna inte kunde ha så mycket fysisk kontakt och att det tog väldigt lång tid innan de kystes byggde upp en sån spänning. Asså ooh maaan! Om jag skulle ha en pojkvän så vet jag definitivt vem jag skulle lägga mit frikort på. Ingen mindre än Robert Pattinson



Kommentarer
Postat av: Filippa

Åh visst va den bra :D kan vi inte gå och se dn tillsammans igen :D

2008-12-08 @ 11:11:46
URL: http://filippah.devote.se
Postat av: Filippa

Du är allt bra du sarah :)

2008-12-08 @ 16:35:59
URL: http://filippah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0