Trötter

Just nu är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Till historiaboken är vart jag borde ta vägen...

Ja ja, en rolig sak som händer imorgon är att utbyggnaden av Nacka Forum Invigs. De har ju hållit på och byggt i tre år och nu äntligen är det färdigt! Jippi! Alla butiker har massa erbjudanden, typ 10% rabbatt, de första 50 kunderna får en gåva, 100kr rabatt på varje 500 kr man handlar för och så vidare. Det är helt galet, det bara kliar i mina fingrar. JAG VILL KONSUMERA!!  Gaah, vad hemskt egentligen.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Själv är jag emot dagens konsumtionssamhälle ^o)

naaaaat

Thank you dear :):)

2008-10-22 @ 22:04:44
URL: http://chickallover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0